سهله جدا وانا احلها سلام حار مني بنالابحار الى كل الاحرار ويعطيش العافيه ياأمواج ولو اني ماجوبية الجمله صح بالاتمام بس قول ويش الجواب اما الجمله اللي بكتبها هي : اللهيسلمكماللهيخليكماللهيحفظكميااعضاءمنتدىالطرف