منتديات الطرف

منتديات الطرف (www.altaraf.com/vb/index.php)
-   ديوانيـة المـرح (www.altaraf.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   كلامات غزل مصرية (www.altaraf.com/vb/showthread.php?t=7713)

سلام 21-06-2003 04:57 PM

كلامات غزل مصرية
 
:) السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أرجو قراءتها باللهجه المصريه تصير أحلى

حاولوا تتعلمون مصري بس اليوم 00000

أرجو أنت تعجبكم يا أحلى منتدى

:P حبك بطحني على الحشيش 000 ومن غيرك ما أقدرش أعيش 000 احنا جوز جزم وفردة وحد ما متمشيش


:eek: قطعني حته حته وأرميني لأي قطة 000 أنا كنت بأحب واحد دلوقتي بأحب سته

:rolleyes: حبيبي قالي بحبك قلتله اتنيل 000 دا الحب في القلب مش في التلفون يا منيل

:P أنا وإنت شجرة توت 000 أنا فرع دهب وإنت فرع ياقوت واللي يفرقنا يا رب يموت

star_s اللي بأحبهم اتنين 000 الأول إنت 000 أيه بتدور على أيه ؟؟؟000 والثاني برضه إنت

:P الهس بس هس 000 هوا لازم يحس 000 هوا عمال بيتخن و أنا عمال أخس

:eek: يا للي وريت الفؤاد أيام أليمه 000 إنت والفؤاد عالجزمة القديمة

:o الحب في قلبي زي الكوسة 000 وإن كان حبيبك جنبك قوله هات بوسه

:P يا مساء الخير والتجلي 000 حسب التوقيت المحلي

:rolleyes: الرساله دي ليك 000 على الله يطمر فيك 000 وتجيب الفلوس اللي عليك يا معفن

star_s الحلو حلو ولو لسه صاحي من النوم 000 والمعفن معفن ولو غسل وشوه كل يوم

:P اقلب القدرة على فمها 000 يتدلق الفول منها

:o حبيبي باللي أحبه قلتله إتنيل 000 جربتك في الحب طلعت أكبر عيل

:eek: يا دابحني برمشك على سهوه 000 دوبلي صباعك في القهوة

:cake: أجيبلك هديه تأخذها ببساطة 000 وفي عيد ميلادي تسوق العباطة

ودمتم سالمين

;) سلام

السيف 21-06-2003 11:55 PM

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته...
خوش خوش ابيات بس الله يهديك غلبتنه مصريين كله مصري في مصري
بس الله يعطيك الف عافيه على الكتابه الجميله ونرجوا المزيد


الساعة الآن 05:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

ما ينشر في منتديات الطرف لا يمثل الرأي الرسمي للمنتدى ومالكها المادي
بل هي آراء للأعضاء ويتحملون آرائهم وتقع عليهم وحدهم مسؤولية الدفاع عن أفكارهم وكلماتهم
رحم الله من قرأ الفاتحة إلى روح أبي جواد